Sunday, February 04, 2007

z vlastní zkušenosti Vám mohu říct, že na Vaše problémy nemusí vůbec dojít.
Při prvním porodu jsem nepoznala, že už to přišlo, protože jsem měla průjmem. Myslela jsem si, že jsem něco špatného snědla a je mi zle.
I když jsem se také dopředu moc bála bolestí, nakonec jsem byla ráda, že jsme stihli dojet do porodnice.

Slet událostí byl tak rychlý, že na nějaký "epidurál" nedošlo.
Teď čekám druhé mimčo a mohu říct, že žádné obavy už nemám.
Porodní bolesti může každá žena pociťovat jinak. Hodně Vám může pomoct blízkost milované osoby a známé prostředí (jako u v mém případě manžel domov, i když jsem to neplánovala).
Myslete si jako já: "Nějak to dopadne, vždyť to malé musí ven stůj co stůj!"
Pokud si budete v porodnici přát jakékoliv tišící prostředky, stačí říci a dostanete, co si řeknete. Ovšem pokud na to bude dost času.
Přeji Vám mnoho štěstí a hlavu vzhůru, bolest je jen chvilková. Horší je uzdravování špatně nastřižené a sešité hráze. Lucka

 
clovek12